Podmínky účasti a platební podmínky semináře

  • Vaše rezervace se stává platnou po odeslání přihlášky a zaplacení zálohy ve výši plného kurzovného. Po odeslání přihlášky obdržíte (během několika dnů) potvrzující e-mail.
  • Účastnice se semináře účastní plně na svou zodpovědnost. Organizátoři nenesou zodpovědnost za fyzické či psychické újmy a materiální škody (např. ztráty hmotných věcí či cenností), ke kterým může v průběhu dojít.
  • Program seminářů je orientační a organizátor si vyhrazuje právo na jeho změnu. O případných změnách Vás ihned informujeme.
  • Storno podmínky: Při zrušení účasti déle než 30 dnů před zahájením semináře, účtujeme administrativní poplatek ve výši 200 Kč a platba bude vrácena zpět na Váš účet. Při zrušení účasti méně než 30 dnů předem účtujeme poplatek ve výši 40% rezervační zálohy. Při zrušení účasti méně než 7 dní před začátkem semináře je celá Vaše platba nevratná. Můžete však za sebe najít náhradníka.
  • Ochrana soukromí: Veškeré osobní údaje slouží jen pro naše potřeby. V žádném případě je neposkytujeme třetím stranám.